سرخط خبرها

الحکیم: اعمال فشار بر مردم ایران محکوم است

رهبر جریان حکمت ملی عراق در نشست مجمع عمومی سالانه جریان حکمت ملی عراق تأکید کرد که آمریکا نباید با تصمیمات خودسرانه ایران را تحریم و دیگر کشورها را در خصوص ارتباط با تهران تهدید کند.

میدل ایست نیوز: سید عمار الحکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در سخنانی در مجمع عمومی سالانه جریان حکمت ملی عراق سیاست اعمال تحریم علیه ایران را مردود دانست.

وی تأکید کرد که اعمال فشار بر مردم ایران با تحریم های اقتصادی محکوم است و افزود :«نباید کشوری با تصمیمات خودسرانه کشوری را تحریم و با ایجاد ترس، دیگر کشورهارا نیز در خصوص برقراری ارتباط با ایران تهدید کند.»

رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه گفت: «دولت کنونی سوریه را به رسمیت میشناسیم و ارتش این کشور باید بر تمام بخش ها و مرزها مسلط شود.»

وی در ادامه سخنانش درباره بحران سوریه گفت که همه کشورها باید به تمامیت ارضی سوریه احترام بگذارند و بر انجام گفتگوهای آشتی ملی با مشارکت همه اطراف در سوریه تأکید کرد.

الحکیم در اشاره به دیگر بحران های خاورمیانه به ویژه بحران یمن تأکید کرد که تنها راه حل بحران این کشور راهکار سیاسی است و این مسأله با مشارکت سیاسی همه طرف های یمنی از طریق گفتگو قابل حل است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا