سرخط خبرها

خودداری نمایندگان از حضور، جلسه به پارلمان عراق را به تعویق انداخت

منشی پارلمان عراق علت به تعویق افتادن جلسه امروز پارلمان عراق را به عدم حضور نمایندگان ائتلاف اصلاح و اتحادیه میهنی کردستان نسبت داد.

میدل ایست نیوز: «خدیجه علی»، منشی پارلمان عراق علت به تعویق افتادن جلسه امروز پارلمان این کشور را به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان اعلام کرد. وی در عین حال گفت که نمایندگان ائتلاف اصلاح و اتحادیه میهنی کردستان، حضور در جلسه امروز را رد کردند.

منشی پارلمان عراق در گفت‌و‌گو با وبگاه خبری المعلومه، اعلام کرد که پارلمان، جلسه امروز خود را با حضور 114 نماینده برگزار کرد و با توجه اینکه با این تعداد، جلسه به حد نصاب نمی رسید، رئیس پارلمان جلسه را نیم ساعت به تعویق انداخت.

خدیجه علی در ادامه گفت: پارلمان، جلسه خود را چهار بار به تعویق انداخت اما تعداد نمایندگان به بیش از 146 نفر نرسید، وی علت این امر را به مخالفت نمایندگان ائتلاف اصلاح و اتحادیه میهنی کردستان از حضور در جلسه امروز پارلمان، نسبت داد و گفت: این نمایندگان در کافی شاپ پارلمان باقی ماندند که با این ترتیب، جلسه به حد نصاب لازم نرسید.

وی توضیح داد: هیئت رئیسه پارلمان بدون اینکه دستور کار جلسه آتی خود را مشخص کند، جلسه امروز خود را به روز سه شنبه موکول کرد.

منشی پارلمان عراق در پایان گفت: پارلمان عراق، امروز قرار بود در خصوص موضوعاتی مانند انتصابات در وزارت آموزش و پرورش و استخدام های موجود در چارچوب بودجه سال 2019 میلادی و رای گیری اساسنامه داخلی مجلس، به بحث و بررسی بپردازند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا