سرخط خبرها

ائتلاف اصلاح: هیچ پیشنهادی از سوی ائتلاف بنا در خصوص وزارت کشور عراق ارائه نشده است

ائتلاف سائرون وجود پیشنهادی از سوی ائتلاف بنا در خصوص مساله نامزدی«فالح الفیاض» برای وزرات کشور را تکذیب و در عین حال تاکید کرد که این سخنان تنها دروغ رسانه ای است.

میدل ایست نیوز: ائتلاف سائرون امروز چهارشنبه، وجود پیشنهادی از سوی ائتلاف بنا در خصوص مساله نامزدی«فالح فیاض» برای وزرات کشور را تکذیب و در عین حال تاکید کرد که این سخنان تنها دروغ رسانه ای است.

«عباس علیوی»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف سائرون در گفت‌وگو با وبگاه خبری المعلومه، تصریح کرد که پافشاری نخست وزیر در عدم تغییر فالح فیاض،

سبب به وجود آمدن مشکلاتی میان فراکسیون های سیاسی و توافق این گروه ها در حمایت از دولت شده است همچنین این فرصت را به افراد مغرض داده است که با انتشار اخبار دروغ به تشویش افکار عمومی مبادرت ورزند.

علیوی افزود: هیچ گونه پیشنهادی از سوی ائتلاف بنا به ائتلاف اصلاح و سازندگی ارائه نشده است که در آن به تقسیم مناصب امنیتی فیاض میان دو ائتلاف مذکور در مقابل حمایت از وی برای تصدی وزارت کشور اشاره شده باشد.

روزنامه “الحیاه” پیشتر از پیشنهاد ائتلاف بنا مبنی بر چشم پوشی فیاض از مناصب سه گانه خود و تقسیم آن با ائتلاف اصلاح خبر داده بود که در مقابل ائتلاف اصلاح، در جلسه آتی پارلمان که در روز هشتم سال میلادی جدید برگزار می شود، از وی حمایت به عمل آورد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا