سرخط خبرها

سازمان بدر: حملات اسرائیل نشانه ناکامی تلاش ها برای نظام در سوریه است

«محمد مهدی البیاتی»، از رهبران سازمان بدر عراق تعرضات و حملات هوایی اسرائیل به مواضع سوریه و گروه های مقاومت را گواه شکست امریکا در نابود ساختن محور مقاومت و تغییر نظام سوریه دانست.

میدل ایست نیوز: «محمد مهدی البیاتی»، از رهبران سازمان بدر عراق امروز سه شنبه، تعرضات و حملات هوایی اسرائیل به مواضع سوریه و گروه های مقاومت را گواه شکست امریکا در نابودی محور مقاومت و تغییر نظام سوریه دانست. وی همچنین اعلام کرد که این حملات بیانگر شکست امریکا در جنگ سوریه است.

البیاتی در گفت‌وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد که حملات هوایی مکرر اسرائیل با استفاده از جنگنده ها و موشک ها علیه مواضع نیروهای سوری و گروه های مقاومت اسلامی، دلیلی بر شکست امریکا در بحران سوریه است و تداوم این حملات به تشویق امریکا برای توجیه خروج نظامیان خود از سوریه انجام می شود.

البیاتی افزود: حملات مذکور نشانگر اعتراف آشکار ایالات متحده امریکا به شکست در سوریه مقابل گروه های مقاومت و همچنین ناتوانی واشنگتن در براندازی نظام سوریه است.

وزارت دفاع روسیه دیروز دوشنبه اعلام کرد که سامانه دفاعی سوریه بیش از 30 موشک بالدار و بمب هدایت شونده که دیشب توسط اسرائیل شلیک شده بود، رهگیری و منهدم کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا