سرخط خبرها

ارسال قانون بودجه به ریاست جمهوری عراق پس از تدوین نهایی آن از سوی کمیسیون امور مالی

«ماجده التمیمی»، عضو کمیسیون امور مالی پارلمان عراق از اقدام کارمندان کمیسیون های امور مالی و حقوقی در تدوین نهایی قانون بودجه، پیش از ارسال به نهاد ریاست جمهوری برای تایید آن، خبر داد.

میدل ایست نیوز:«ماجده التمیمی»، عضو کمیسیون امور مالی پارلمان عراق امروز شنبه از اقدام کارمندان کمیسیون های امور مالی و حقوقی در تدوین نهایی قانون بودجه، پیش از ارسال به نهاد ریاست جمهوری برای تایید آن، خبر داد. وی همچنین اعلام کرد که تاریخ اجرای قانون بودجه، پس از انتشار آن در روزنامه رسمی الوقائع خواهد بود.

التمیمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد«پارلمان اصلاحات مستقیمی را در قانون بودجه اعمال کرد که حین تصویب در متن نوشتاری آن نبود به همین دلیل کارمندان کمیسیون های امور مالی و حقوقی ناچارند برای تدوین نهایی آن، به فیلم جلسه پارلمان مراجعه کنند.»

وی افزود:« پارلمان، قانون بودجه را بلافاصله پس از پایان تدوین آن برای تایید به ریاست جمهوری خواهد فرستاد سپس این قانون برای انتشار در اختیار روزنامه رسمی الوقائع قرار خواهد گرفت.»

التمیمی در پایان گفت:«پارلمان، عملکرد دولت در اجرای قانون بودجه را بیش از سال گذشته زیر نظر خواهد گرفت و در صورت عدم اجرای قانون، دولت را مورد بازخواست قرار خواهد داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا