سرخط خبرها

ائتلاف اصلاح و سازندگی: جایگزینی«فالح الفیاض»، با نامزدی دیگر قطعی است

ائتلاف اصلاح و سازندگی از نزدیک بودن زمان حل و فصل بحران جایگزینی «فالح الفیاض»، با نامزدی دیگر خبر داد تا بدین ترتیب روند تکمیل کابینه «عادل عبدالمهدی»، تسریع شود.

میدل ایست نیوز: ائتلاف اصلاح و سازندگی امروز دوشنبه از نزدیک بودن زمان حل و فصل بحران جایگزینی «فالح الفیاض»، با نامزدی دیگر خبر داد تا بدین ترتیب روند تکمیل کابینه «عادل عبدالمهدی»، تسریع شود.

«علی البدیری»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف اصلاح و سازندگی در گفت‌وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم، تصریح کرد که مذاکرات و گفت‌وگوها برای دستیابی به راه حلی برای بحران تکمیل کابینه در جریان است، وی همچنین اعلام کرد که روند حل این بحران به آرامی به پیش می رود.

البدیری با بیان اینکه مساله تغییر فالح فیاض و معرفی نامردی دیگر، در آینده بسیار نزدیک حل و فصل خواهد شد، عنوان کرد: تا کنون اسامی نامزدهای جایگزین اعلام نشده است.

در همین راستا وی تاکید کرد که همه اسامی که به عنوان نامزدهای جایگزین فیاض اعلام می شوند، تنها حدس و گمان های رسانه ای است و حقیقت ندارد.

«محمد الحلبوسی»، رئیس پارلمان عراق شنبه این هفته پایان فصل اول قانون گذاری را بدون تعیین تکلیف وزرای باقی مانده اعلام کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا