سیاسی

ائتلاف اصلاح و سازندگی: پرونده دو وزارتخانه کشور و دفاع در سال ۲۰۱۹ میلادی حل نخواهد شد

ائتلاف اصلاح و سازندگی تاکید کرد که هیچ راه حلی برای تعیین تکلیف دو وزارتخانه دفاع و کشور در سال ۲۰۱۹ میلادی به چشم نمی خورد.

میدل ایست نیوز: ائتلاف اصلاح و سازندگی امروز یکشنبه با تاکید بر اینکه هیچ راه حلی برای تعیین تکلیف دو وزارتخانه دفاع و کشور در سال ۲۰۱۹ میلادی به چشم نمی خورد، پیش‌بینی کرد که پرونده این دو وزارتخانه به سال ۲۰۲۰ موکول شود.

محمد الخالدی، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف اصلاح و سازندگی در گفتگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد: اختلافات میان فراکسیون‌های سیاسی بر سر دو وزارتخانه کشور و دفاع علی رغم مذاکرات جاری، به صورت گسترده‌ای افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه با هر دور از گفتگوها، دامنه اختلافات گسترده‌تر می‌شود، افزود: اختلافات مذکور برخاسته از منافع ملی نیست، بلکه به دلیل اهداف و منافع حزبی و شخصی است.

الخالدی در پایان با اشاره به اینکه هیچ راه حلی برای حل و فصل اختلافات بر سر دو وزارتخانه کشور و دفاع در سال ۲۰۱۹ میلادی به چشم نمی‌خورد، پیش‌بینی کرد که تعیین تکلیف این دو وزارتخانه به سال ۲۰۲۰ میلادی موکول شود.

دو ائتلاف الفتح و سائرون قرار است فردا دوشنبه دومین نشست مشترک خود را برای بررسی نتائج نشست هفته گذشته و روند تکمیل کابینه برگزار کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا