سرخط خبرها

نماینده ائتلاف سائرون از نشست‌های متمرکز برای تصمیم‌گیری درخصوص اخراج نظامیان امریکایی خبر داد

«عباس علیوی»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف سائرون از وجود توافق‌ برای برگزاری نشست‌های متمرکز طی روزهای آتی برای اخراج نیروهای امریکایی از عراق پرده برداشت.

میدل ایست نیوز: «عباس علیوی»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف سائرون امروز شنبه از وجود توافق‌ برای برگزاری نشست‌های متمرکز طی روزهای آتی برای اخراج نیروهای امریکایی از عراق پرده برداشت. وی همچنین اعلام کرد که گروه‌های سیاسی موید اخراج ارتش امریکا از عراق است.

علیوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد: «در روزهای آینده شاهد برگزاری نشست‌هایی میان رهبران ائتلاف‌های سیاسی برای تفاهم بر سر چگونگی تصمیم‌گیری به منظور اخراح نظامیان امریکایی از عراق خواهیم بود.»

وی افزود: «همه فراکسیون‌های سیاسی برای تصویب قانون فوق در پارلمان و پایان دادن به حضور نظامیان امریکایی که ناقض حاکمیت کشور هستند، عزم خود را جزم کرده اند.»

علیوی گفت: «همگرایی موجود میان دو ائتلاف الفتح و سائرون درخصوص حل و فصل اختلافات سابق در روشن‌تر شدن مواضع در قبال حضور نظامیان امریکایی تاثیرگذار است.»

«علی غاوی»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف سائرون دیروز جمعه در گفت‌وگو با المعلومه تاکید کرده بود که پارلمان در فصل جدید قانون‌گذاری مساله تعیین تکلیف پرونده کابینه دولت و اخراج نظامیان امریکایی از کشور را در اولویت‌های خود قرار خواهد داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا