سرخط خبرها

ائتلاف الفتح: در روزهای آینده شاهد توافق پایانی درباره تکمیل کابینه خواهیم بود

«محمد کریم البلداوی»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف بناء تاکید کرد که دو ائتلاف الفتح و سائرون به مراحل تقریبا نهایی توافق بر سر تکمیل کابینه دولت رسیده اند.

میدل ایست نیوز: «محمد کریم البلداوی»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف بناء امروز شنبه تاکید کرد که دو ائتلاف الفتح و سائرون به مراحل تقریبا نهایی توافق بر سر تکمیل کابینه دولت رسیده اند. وی همچنین عنوان کرد که ورود محور ملی به مذاکرات، در پایان بخشیدن به این بحران تاثیرگذار است.

البلداوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد:«دو ائتلاف الفتح و سائرون به واسطه کمیته‌های مذاکره کننده خود به تفاهمات تقریبا پایانی درباره تکمیل کابینه نزدیک شده اند و در روزهای آینده شاهد اعلان آن خواهیم بود.»

وی افزود:«نشست «محمد الحلبوسی»، رئیس پارلمان عراق و از رهبران ائتلاف محور ملی با سائرون در خاتمه دادن به اختلافات به ویژه تعیین تکلیف وزارتخانه‌های امنیتی نقش آفرین خواهد بود.»

البلداوی در پایان گفت:«پارلمان در فصل قانون‌گذاری آتی، علاوه بر تصویب قوانین سیاسی، در خصوص قوانین خدمات رسانی که مستقیما با زندگی شهروندان در ارتباط است، به فعالیت خواهد پرداخت.»

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا