سرخط خبرها

سازمان بدر عراق: امریکا در تلاش برای سقوط برخی مناطق الانبار به دست داعش است

«قصی الانباری»، مدیر دفتر سازمان بدر در استان الانبار عراق اعلام کرد که عناصر گروه تروریستی داعش که از سوریه فرار کرده اند، در پایگاه‌های نظامی امریکا در استان الانبار استقرار یافته اند.

میدل ایست نیوز: «قصی الانباری»، مدیر دفتر سازمان بدر در استان الانبار عراق امروز شنبه اعلام کرد که عناصر گروه تروریستی داعش که از سوریه فرار کرده اند، در پایگاه‌های نظامی امریکا در استان الانبار استقرار یافته اند. وی همچنین از تلاش امریکا برای سقوط برخی از مناطق استان به دست داعش هشدار داد.

الانباری در گفت‌وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد:«عناصر گروه تروریستی داعش از پایگاه‌های نظامی امریکا و صحرای نزدیک به این پایگاه‌ها به عنوان پناهنگاهی برای خود استفاده می کنند.»

وی افزود:«تمام عملیات‌های تروریستی و ربایش با نظارت مستقیم نیروهای امریکایی در استان الانبار صورت می گیرد.»

الانباری نسبت به تلاش نیروهای امریکایی مستقر در الانبار برای سقوط برخی از مناطق به دست داعش و به آشوب کشاندن اوضاع امنیتی هشدار داد.

«راجح العیساوی»، نماینده استان الانبار در پارلمان عراق پیشتر در گفت‌وگو با المعلومه تصریح کرده بود که اظهارات امریکایی‌ها درخصوص احتمال بازگشت داعش، نشانگر وجود برنامه بین المللی جدید برای هدف قرار دادن استان الانبار است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا