سرخط خبرها

خشم عناصر گروه تروریستی داعش از عدم حضور ابوبکر البغدادی

عناصر گروه تروریستی داعش به دلیل اختفای «ابوبکر البغدادی»، سرکرده این گروه و عدم مشارکت وی در نبردهای اخیر در منطقه باغوز سوریه، دچار خشم و حالت ناامیدی شده اند.

میدل ایست نیوز: عناصر گروه تروریستی داعش به دلیل پنهان شدن «ابوبکر البغدادی»، سرکرده این گروه و عدم مشارکت وی در نبردهای اخیر در منطقه باغوز سوریه، دچار خشم و حالت ناامیدی شده اند.

روزنامه ساندی تایمز چاپ لندن نوشت: ستیزه‌جویان داعش در واپسین نبرد خود با نیروهای دمکراتیک سوریه خود را تسلیم کرده و از عدم حضور سرکرده این گروه تروریستی در این نبرد ابراز خشم کرده اند.

این روزنامه افزود:«طی مصاحبه‌هایی که با عناصر داعش، رهبران محلی و ستیزه جویان انجام شد، آنها با ابراز ناامیدی عمیق از عدم حضور البغدادی عنوان داشتند: این امر موجب بروز انشقاقات در میان این سازمان تروریستی شده است.

یکی از عناصر کانادایی داعش به نام محمد علی که توسط نیروهای قسد اسیر شده است، گفت:«البغدادی در مکانی پنهان شده است و عناصر داعش از این موضوع خشمگین هستند.»

بسیاری از مقامات محلی، منطقه‌ای و بین المللی در گفت‌وگو با روزنامه ساندی تایمز تاکید کرده اند که آنها گمان نمی کنند البغدادی در اراضی تحت کنترل داعش حضور داشته باشد.

مقامات مسئول احتمال می دهند که سرکرده گروه تروریستی داعش در استان الانبار در غرب عراق مخفی شده است. الانبار استانی بیابانی است که سران داعش در آن روابط خویشاوندی با مردم این منطقه دارند.

منبع
شفق نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا