سیاسی

رئیس مجلس بحرین: اظهارات صدر رفتاری غیر مسئولانه است و باید محاکمه شود

«فوزیه بنت عبدالله زینل»، رئیس مجلس نمایندگان بحرین تاکید کرد که مجلس مخالف مداخله آشکار در امور داخلی بحرین است و آن را محکوم می کند.

میدل ایست نیوز: «فوزیه بنت عبدالله زینل»، رئیس مجلس نمایندگان بحرین تاکید کرد که مجلس مخالف مداخله آشکار در امور داخلی بحرین است و آن را محکوم می کند.

به گزارش پایگاه خبری بغداد الیوم، «زینل در ادامه خواستار محاکمه افرادی شد که به مناسبات بحرین با کشور برادر عراق خدشه وارد می کنند. مقامات عراق نباید اجازه دهند برخی با اقدامات و سخنان خود روابط مشترک دو کشور را تحت الشعاع قرار داده و به فتنه‌انگیزی و تهدید امنیت و صلح بپردازند.»

رئیس مجلس نمایندگان بحرین افزود: «سخنان مقتدی صدر توهین غیر قابل قبول به بحرین ورهبران این کشور است همچنین این سخنان در حکم نقض آشکار مبانی حقوق بین الملل است و رفتاری غیر مسئولانه به شمار می رود.»

وی اظهار داشت: «هرگونه اهانت به بحرین، رهبران و مردم این کشور از سوی هر شخصیتی با هر طبقه و جایگاهی مطرح شود، امری ناپذیرفتنی و کاملا مردود است.»

زینل در پایان گفت: «روابط مستحکم دو کشور بحرین و عراق با این گونه اظهارات توهین‌آمیز و خصومت‌بار دچار خدشه نمی شود، این سخنان با هدف اخلال در امنیت و ثبات بحرین و منطقه بر زبان آورده شده است.»

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا