سرخط خبرها

مذاکرات میان العبادی و الحکیم برای تشکیل جبهه اپوزیسیون

یکی از رهبران ائتلاف النصر اعلام کرد که طی روزهای گذشته ائتلاف متبوعش با جریان حکمت ملی برای تشکیل جبهه اپوزیسیون مذاکراتی انجام داده است.

میدل ایست نیوز:«ائتلاف النصر» به رهبری «حبدر العبادی»، از وجود مذاکرات و گفت‌وگوها میان این ائتلاف و جریان حکمت ملی به رهبری «سید عمار الحکیم»، با هدف تشکیل جبهه اپوزیسیون در برابر دولت کنونی این کشور به ریاست «عادل عبدالمهدی»، خبر داد.

یکی از رهبران ائتلاف النصر که نخواست نامش ذکر شود، در گفت‌وگو با پایگاه خبری شفق نیوز تصریح کرد: «در روزهای گذشته شاهد گفت‌وگوها و مذاکرات غیر علنی میان النصر و جریان حکمت ملی بودیم که هدف از آن بررسی وضعیت سیاسی کشور و تشکیل جبهه اپوزیسیون در ساختار سیاسی کنونی در چارچوب پارلمان است.»

وی افزود: «گفت‌وگوها همچنان ادامه دارد و هنوز تصمیمی برای تشکیل و یا عدم تشکیل اپوزیسیون گرفته نشده، در این باره نباید شتاب‌زده رفتار کرد بلکه این موضوع نیازمند بررسی عمیق است که ما در حال انجام آن هستیم. در صورت تشکیل جبهه اپوزیسیون، کارکرد آن به هیچ وجه سنگ‌اندازی در مسیر فعالیت دولت نیست بلکه هدف از تشکیل آن تصحیح روند و نظارت شدید بر عملکرد دولت است.»

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا