سرخط خبرها

ارسال ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن امریکا به خلیج در پاسخ به تهدید ایران

ایالات امریکا دست به ارسال ناو هواپیمابر به منطقه خاورمیانه زده است تا از رهگذر این اقدام پیامی آشکار و واضح به ایران مخابره کند.

میدل ایست نیوز: ایالات متحده امریکا دست به ارسال ناو هواپیمابر به منطقه خاورمیانه زده است تا از رهگذر این اقدام پیامی آشکار و واضح به ایران مخابره کند.

به گزارش شبکه بی سی سی، «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی امریکا اعلام کرد:«واشنگتن بر اساس پاسخگویی به اقدامات و هشدارهای نگران‌کننده رفتار می کند.»

شبکه مذکور در ادامه افزود که ورود این کشتی غول‌پیکر جنگی به منطقه خلیج پس از آن انجام شد که گزارش‌هایی مبنی بر حمله احتمالی علیه نیروهای امریکایی به مقامات این کشور رسید.

بولتون با بیان اینکه واشنگتن با تمام توان به هرگونه حمله‌ای پاسخ خواهد داد، اظهار داشت:«ایالات متحده امریکا ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن و بمب‌افکن‌ها را در حوزه فرماندهی مرکزی امریکا (سنتکام)مستقر کرده تا پیامی روشن به ایران ارسال کند که هر گونه هجوم علیه منافع امریکا و یا متحدانش با پاسخ سنگین واشنگتن رو به رو خواهد شد.»

تنش موجود میان ایران و ایالات متحده امریکا پس از لغو توافق هسته‌ای از سوی دونالد تررامپ و به ویژه قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی به شدت افزایش پیدا کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا