سیاسی

هیات دولت عراق در جریان مذاکرات وزارت نفت با شرکت اکسون موبیل قرار گرفت

هیات دولت عراق طی در جسله امروز خود درباره پاره‌ای از مسائل از جمله مذاکرات جاری میان وزارت نفت و دو شرکت اکسون موبیل و پترو چاینا به بحث و تبادل نظر پرداخت.

میدل ایست نیوز:هیات دولت عراق در جلسه روز سه‌شنبه خود در تاریخ 7 می سال 2019 میلادی به ریاست «عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر کشور در مورد پاره‌ای از مسائل به گفت‌وگو پرداخته و تصمیمات لازم را در این باره اتخاذ کرد.

هیات دولت عراق موافقت خود را با پروژه جامع جنوب عراق اعلام کرد، به طوری که هیات دولت در جریان مذاکرات جاری میان وزارت نفت و دو شرکت اکسون موبیل و پترو چاینا در این پروژه قرار گرفت.

هیات دولت موافقت خود را با تمدید عمل به مصوبه هیات دولت به شماره 175 سال 2018 میلادی درخصوص استرداد اموال عراق از افراد غیرعراقی و بیگانه که به شکل نامشروع این اموال را به دست آورده اند، اعلام کرد.

هیات دولت تصمیم گرفت برای بازنشستگان، افراد استعفا داده و بیکاران طایفه ایزدی عراق، مشاغلی را اختصاص دهد.

هیات دولت موافقت خود را با اصلاح بند 4 مصوبه هیات دولت به شماره 122 سال 2019 اعلام کرد که در ارتباط با جبران خسارت ناشی از بیماری آنفولانزای مرغی است.

هیات دولت تصمیم گرفت که بند 2 مصوبه شماره 194 هیات دولت در سال 2014 میلادی را که مربوط به فروش منزل و واحدهای آپارتمانی دولتی به شهروندان و کارمندان می شود، اصلاح کند.

هیات دولت در پایان درباره حمایت از کشاورزان به بحث و تبادل تظر پرداخت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا