سرخط خبرهاسیاسی

حمایت صدر از دستورالعمل ابلاغی عبدالمهدی در رابطه با حشد الشعبی

«سید مقتدی صدر»، رهبر جریان صدر عراق با انتشار توییتی به دستور العمل ابلاغی «عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر این کشور واکنش نشان داد.

میدل ایست نیوز: «سید مقتدی صدر»، رهبر جریان صدر عراق با انتشار توییتی به دستور العمل ابلاغی «عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر این کشور واکنش نشان داد.

در متن این پیام آمده است:

دستور العمل صادر شده از سوی نخست وزیر را گامی درست در مسیر ایجاد دولتی قوی می دانم که تحت تاثیر طرف‌های مختلف قرار نمی گیرد اما من نگران این مطلب هستم که دستور العمل یاد شده به صورت صحیح و عادلانه مورد اجرا قرار نگیرد.

آنچه در اینجا برای من حائز اهمیت است، این مطلب است که سرایا السلام که پیشتر من دستور تاسیس آن را صادر کردم در جایگاه نخست برای اجرای دستور العمل نخست وزیر قرار بگیرد و در همین راستا برادر ابویاسر باید بلافاصله دستور فوق را اجرا و دفاتر این گروه را ببندد و نیروهای سرایا السلام به طرف‌های ذیربط مراجعه کنند.

من در اینجا جدایی کامل سرایا السلام را از خود اعلام می کنم تا این افراد به نیروهای امنیتی رسمی عراق ملحق شده و ظلم و بی عدالتی در حق آنها روا داشته نشود همانطور که تا به امروز مورد بی عدالتی قرار گرفته اند همچنین دوست دارم نیروهای سرایا السلام حتی المقدور از اماکن مقدس دور نشوند.

در پایان با تشکر از شخص نخست وزیر، حمایت خود را از وی برای اجرای دستورالعمل یاد شده به منظور صیانت از اعتبار عراق، ارتش، پلیس و نیروهای امنیتی کشور اعلام می کنم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا