سرخط خبرهاسیاسی

ترامپ: خواهیم دید در مورد ایران چه خواهد شد، آنها باید خیلی محتاط باشند

رئيس جمهوری آمریکا جمعه شب ۵ ژوئيه در گفت وگو با خبرنگاران در کاخ سفید بار دیگر به ایران هشدار داد مراقب اقداماتی که انجام می‌دهد باشد.

رئيس جمهوری آمریکا جمعه شب ۵ ژوئيه در گفت وگو با خبرنگاران در کاخ سفید بار دیگر به ایران هشدار داد مراقب اقداماتی که انجام می‌دهد باشد.

Donald J. Trump

@realDonaldTrump

Iran has just issued a New Warning. Rouhani says that they will Enrich Uranium to “any amount we want” if there is no new Nuclear Deal. Be careful with the threats, Iran. They can come back to bite you like nobody has been bitten before!

به گزارش یورونیوز، این اظهارات دونالد ترامپ پاسخی است به صحبت‌های حسن روحانی که هفته قبل از احتمال افزایش میزان غنی‌سازی اورانیوم توسط ایران خبر داده بود.

رئیس جمهوری ایران صبح چهارشنبه ۱۲ تیر در جلسه هیات دولت با اشاره به این که اگر اقدام عملی از سوی طرف‌های برجام انجام نشود، ایران از ۱۶ تیر اقدامات بعدی را انجام خواهد داد، گفت: «در ۱۶ تیرماه سطح غنی‌سازی ایران دیگر ۳.۶۷ نخواهد بود و این تعهد را کنار گذاشته و به هر مقداری که ضرورت و نیاز ما باشد، ارتقاء خواهیم داد.»

حسن روحانی خطاب به آمریکایی‌ها افزود: «در این منطقه یک سال است که آتش و آتش‌بازی را آغاز کردید، شما که می‌گویید بازی با آتش خطرناک است چرا آتش را روشن کردید؟ خاموش کردن آن دست شماست.»

اشاره روحانی به سخنان چند روز پیش دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکاست که در واکنش به افزایش غنی‌سازی اورانیوم در ایران از این کشور خواسته بود «با آتش بازی نکند».

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا