سرخط خبرها

شایعه استعفای مدیر دفتر رهبر ایران در لبنان و یک نماینده حزب الله در پی یک اختلاف خانوادگی

گفته شده که یک نماینده حزب الله در مجلس لبنان برای بیرون بردن دخترش از بازداشتگاه پلیس به صورت مسلحانه به آنجا حمله کرده است.

میدل ایست نیوز: منابع لبنانی از کناره گیری شیخ «محمد المقداد»، رئیس دفتر نماینده رهبر ایران در لبنان، از سمت خود خبر دادند.

به گفته این منابع، المقداد از سمت خود به عنوان رئیس دفتر نماینده آیت الله خامنه ای در لبنان استعفا داده است.

المقداد البته ساعاتی پیش این خبر را تکذیب کرد.

همزمان، «نواف الموسوی»، نماینده عضو حزب الله نیز از نمایندگی مجلس استعفا داد.

او در یک مصاحبه اخبار منتشرشده درباره اینکه استعفای او زیر فشار حزب الله بوده را بی اساس دانست و تأکید کرد که به علل شخصی استعفا کرده است.

این در حالی است هفته گذشته کاربران شبکه اجتماعی واکنش گسترده ای به درگیری شدید میان دختر نواف الموسوی با پسر محمد المقداد نشان دادند.

دختر الموسوی و پسر المقداد از هم طلاق داده اند اما اختلافات آنها برسر مسائل قانونی به تنش و درگیری شدیدی رسید و پس از آن هردو بازداشت شدند، اما آنچه موضوع را جنجالی کرد مطرح شدن این شایعه بود که نواف الموسوی که از نیروهای شاخص حزب الله لبنان است با چند نیروی مسلح به پاسگاه پلیس حمله و به سمت یک سرباز شلیک کرده و سپس دخترش را از پاسگاه خارج کرده است.

الموسوی در مصاحبه با «النشره» تأکید کرده که علت اصلی استعفایش آن است که نمی خواهد این حوادث و شایعات به خوشنامی حزب الله آسیبی برساند.

منبع
لبنان 24النشره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا