سرخط خبرهاسیاسی

گردان‌های حزب‌الله عراق: سرکرده دستگیر شده باند مافیا هیچ ارتباطی با ما ندارد

گردان‌های حزب الله عراق نسبت به اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ارتباط «حجی حمزه الشمری»، که توسط اداره امنیت حشدالشعبی به عنوان بزرگترین سرکرده باند مافیا دستگیر شده است، واکنش نشان داد.

میدل ایست نیوز: گردان‌های حزب الله عراق نسبت به اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ارتباط «حجی حمزه الشمری»، که توسط اداره امنیت حشدالشعبی به عنوان بزرگترین سرکرده باند مافیا دستگیر شده است، واکنش نشان داد.

یکی از مسئولان گردان‌های حزب الله که نخواست نامش فاش شود، در گفت‌وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم تصریح کرد: «اخبار دال بر ارتباط حجی حمزه به گردان‌های حزب الله نادرست است و وی هیچ گونه ارتباطی با ما ندارد.»

وی افزود: «انتشار اخباری این چنینی، بخشی از اقدامات به منظور تخریب و خدشه‌دار کردن وجهه گردان‌های حزب الله و گروه‌های مقاومت است.»

برخی از پایگاه‌های خبری و صفحات شبکه‌های اجتماعی پیشتر اخباری منتشر کرده و مدعی شدند که حمزه الشمری یکی از فرماندهان گردان‌های حزب الله است.

مدیریت امنیت نیروهای حشد الشعبی دیشب با صدور بیانیه‌ای از اجرای «بزرگ ترین عملیات علیه مافیاهای قمار و تجارت مواد مخدر و خرید و فروش زنان در تاریخ عراق» به دستور «عادل عبدالمهدی»، فرمانده کل نیروهای مسلح عراق خبر داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا