سرخط خبرها

نماینده روسیه در سازمان ملل: کمیته تدوین قانون اساسی سوریه به زودی تشکیل می شود

نماینده روسیه در سازمان ملل متحد ابراز امیدواری کرد که نخستین جلسه کمیته تدوین قانون اساسی سوریه در ماه سپتامبر برگزار شود.

میدل ایست نیوز: نماینده روسیه در سازمان ملل متحد ابراز امیدواری کرد که کمیته تدوین قانون اساسی سوریه اولین جلسه خود را در ماه سپتامبر در ژنو برگزار کند.

«گنادی گاتیلوف»، نماینده روسیه در سازمان ملل متحد در کنفرانسی مطبوعاتی در ژنو تأکید کرد که انتظار می رود به زودی تشکیل این کمیته ازسوی نماینده سازمان ملل در امور سوریه اعلام شود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا تا پایان سال جاری میلادی شاهد آغاز جلسات این کمیته خواهیم بود، گفت: «امیدواریم زودتر از پایان جلسات و در سپتامبر شروع شود».

گاتیلوف در پاسخ به سؤالی درباره بمباران مدارس و بیمارستان ها در استان ادلب نیز تأکید کرد که آمارهای سازمان ملل در این باره اشتباه بوده است.

گاتیلوف از سازمان ملل متحد بابت اعتماد به منابع غیر موثق و آمارهای غلط انتقاد کرد و گفت که ارتش روسیه همه اتهامات درباره حمله به اهداف غیر نظامی را بررسی کرده و روشن شده که آمارهای سازمان ملل غلط بوده است.

پیش از این سازمان ملل اعلام کرده که در حملات اخیر ارتش سوریه و نیروی هوایی روسیه به ادلب 39 مرکز پزشکی و 50 مدرسه و مراکز توزیع آب بهداشتی و نانوایی های بسیاری در شهر ویران شده است.

منبع
العربی الجدید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا