اقتصادیسرخط خبرها

رئیس پارلمان عراق با مدیر منطقه‌ای بانک بین المللی ترمیم و توسعه رایزنی کرد

«محمد الحلبوسی»، رئیس پارلمان عراق با یکی از مسئولان بانک بین‌المللی ترمیم و توسعه درباره وضعیت اقتصادی و راهکارهای حمایت از عراق در پرونده اقتصادی رایزنی کرد.

میدل ایست نیوز: «محمد الحلبوسی»، رئیس پارلمان عراق با یکی از مسئولان بانک بین‌المللی ترمیم و توسعه درباره وضعیت اقتصادی و راهکارهای حمایت از عراق در پرونده اقتصادی رایزنی کرد.

به گزارش شبکه الفرات، الحلبوسی در دیدار با «ساروج کومار جاه»، مدیر منطقه خاورمیانه بانک بین المللی ترمیم و توسعه با وی درباره فرصت‌های تقویت همکاری مشترک در زمینه سرمایه‌گذاری، سازو کار مناسب برای کاستن از بروکراسی اداری در وزارتخانه‌ها و نهادهای دولتی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان از طریق پروژه‌های راهبردی بحث و گفت‌وگو کرد.

الحلبوسی تاکید کرد: «پارلمان تمایل دارد پرونده همکاری میان دولت فدرال و بانک بین المللی را در راستای توسعه و اجرای پروژه‌های اقتصادی که مستقیما تاثیر مثبتی بر شهروند عراقی دارد، مورد پیگیری قرار دهد.»

از سویی دیگر، مدیر منطقه خاورمیانه بانک بین المللی ترمیم و توسعه بر همکاری این نهاد بین المللی با عراق و حمایت از بهبود وضعیت اقتصادی و رشد آن تاکید کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا