اقتصادیسرخط خبرها

هیات بزرگ تجاری امارات در نمایشگاه بین‌المللی دمشق حضور پیدا می کند

منبعی آگاه در سازمان نمایشگاه‌های دمشق اعلام کرد هیات بلندپایه اماراتی که متشکل از 40 بازرگان است، انتظار می رود امروز برای مشارکت در شصت و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی دمشق وارد سوریه شود.

میدل ایست نیوز: منبعی آگاه در سازمان نمایشگاه‌های دمشق اعلام کرد هیات بلندپایه اماراتی که متشکل از 40 بازرگان است، انتظار می رود امروز برای مشارکت در شصت و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی دمشق وارد سوریه شود.

به گفته این منبع سوری، این هیات اماراتی شامل افراد برجسته‌ای در حوزه بارزگانی و تجارت از روسای شرکت‌های عمرانی، مجموعه‌های تجاری، مدیران و اعضای اتاق‌های بازرگانی امارت‌های ابوظبی، دبی، الفجیره، راس الخیمه، عجمان، الشارقه و ام القیوین است.

منبع مذکور تاکید کرد: «از جمله اعضای هیات اماراتی که به دمشق سفر خواهند کرد، می توان به حمید محمد آل علی، دبیرکل اتحادیه اتاق‌های بازرگانی و تجاری امارات، عبدالله سلطان العویس، نائب رئیس اتحادیه اتاق‌های بازرگانی و صنعتی، ناصر محمد النویس، رئیس مجموعه روتانا و عبدالله محمد السویدی، مدیر شرکت بن دسمال اشاره کرد.»

شصت و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی دمشق با عنوان «از دمشق به سوی جهان» فعالیت‌های خود را از تاریخ 28 اوت کنونی تا 6 سپتامبر آینده در مساحتی به وسعت 100هزار متر مربع آغاز خواهد کرد.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا