سرخط خبرها

آمار تلفات بمباران ائتلاف عربی علیه زندانی در شمال یمن به بیش از 110 کشته و زخمی افزایش یافت

گروه انصارالله یمن از کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از زندانیان تابع دولت مورد حمایت عربستان در یک حمله هوایی در استان ذمار خبر داد.

میدل ایست نیوز: گروه انصارالله یمن از کشته و زخمی شدن ده‌ها تن زندانیان تابع دولت مورد حمایت عربستان در یک حمله هوایی در استان ذمار خبر داد.

در همین رابطه، «یوسف الحاضری»، سخنگوی رسمی وزارت بهداشت انصارالله یمن اعلام کرد: «در حمله هوایی جنگنده‌های متجاوز ائتلاف عربی به یکی از مراکز نگه‌داری زندانیان در شمال استان ذمار بیش از 60 تن کشته و بیش از 50 تن دیگر زخمی شدند.»

الحاضری افزود که ادامه پرواز جنگنده های ائتلاف عربستان بر فراز منطقه باعث شده که رسیدگی به زخمی ها و منتقل کردن اجساد کشته شدگان بسیار دشوار باشد.

شاهدان عینی تأکید کرده اند که صبح امروز جنگنده های ائتلاف عربستان و امارات به دانشکده علوم اجتماعی استان ذمار که حوثی ها از آن به عنوان زندان مخالفانشان استفاده می کنند هدف 8 حمله هوایی قرار گرفته است.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله و رئیس کمیته عالی انقلاب یمن نیز در صفحه توئیتر خود نوشت: ائتلاف آمریکایی-سعودی سال جدید هجری (قمری) را با جنایتی وحشتناک شروع کرد و یکی از زندان‌های محل نگهداری اسرا در استان ذمار را هدف قرار داد. این جنایت بار دیگر وحشی‌گری ائتلاف را ثابت کرد، صفتی که در تمام دامنه زمانی حمله ظالمانه‌اش از خود نشان داد؛ همچنین پیامی به تمام یمنی‌هاست مبنی بر اینکه در هر طرفی باشید خون شما ارزان است.

منبع
القدس العربی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا