سرخط خبرها

«صدر» به زودی ساختار تشکیلات تازه جریان صدر را اعلام می کند

صفحه فیسبوک وابسته به «سید مقتدی صدر» خبر داد که وی در «فرصتی نهایی» ساختار تازه ای برای جریان صدر تدارک دیده است.

میدل ایست نیوز: صفحه فیسبوک «صالح محمد العراقی» که بازتاب دهنده مواضع «سید مقتدی صدر» است با انتشار پیغام تازه ای از اقدام صدر برای ایجاد ساختار تازه در جریان وابسته به وی خبر داد.

در این پیغام آمده که برخی افراد مورد اعتماد صدر مسائلی مانند گسترش ناامیدی، گسترش اختلافات، بی اعتمادی، دور شدن از دین و حوزه، اتهام زنی بی مورد، ضعف معنوی، دور شدن از روش شهیدان صدر، و بی اعتنایی هواداران به نارضایتی رهبرشان (صدر) را با وی در میان گذاشته اند.

این پیغام افزوده که صدر خود نیز موارد بیشتری از این مشکلات را مطرح کرد و «بعد از اصرار ما گفت که برایتان ساختار تشکیلاتی تازه مختصری می نویسم که براساس آن عمل کنید و اگر موفقیتتان را نشان دادید موفقیت جزئی به دست آورده اید».

براساس این پیام، صدر این موضوع را «فرصت نهایی» خوانده و گفته که منتظر می ماند تا ببیند چطور از این فرصت برای جلب دوباره نیروها و هواداران استفاده می کنند و بعد درباره ادامه حضور در کنارشان تصمیم می گیرد.

کاربر این صفحه تأکید کرده که به زودی دفتر صدر ساختار تشکیلاتی تازه جریان صدر را اعلام خواهد کرد.

پیش از این سید مقتدی صدر با انتشار پیغام هایی در شبکه های اجتماعی از هواداران خود و «چسبیدن آنها به پول و قدرت» به شدت انتقاد کرده و گفته بود که از آن اعلام برائت می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا