سرخط خبرهاسیاسی

«هادی العامری»: اعتراض ها نتیجه سیاست های غلط دولت گذشته است

رئیس ائتلاف فتح تأکید کرد که مشکلات جوانان واقعی است و باید حل شود.

میدل ایست نیوز: «هادی العامری»، رئیس ائتلاف فتح، تأکید کرد که امریکا و اسرائیل دست به هر کاری می زنند تا عراق به ثبات نرسد.

او روز یکشنبه در کنفرانسی مطبوعاتی در یک موکب شهروندان بحرینی در کربلا اذعان کرد که عراق مشکلاتی دارد و جوانان عراقی حق دارند که اعتراض داشته باشند  چون برخی مشکلات جدی و واقعی است و باید حل شود.

العامری افزود که پنج سال جنگ با داعش و سیاست های غلط دولت گذشته باعث شد که بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه ها جذب بازار کار نشوند و هیچ فرصت شغلی نداشته باشند، این جوانان کاملا حق دارند.

او گفت که تحقق خواست تظاهرات کنندگان با سرنگونی دولت عملی نخواهد شد بلکه راه آن هماهنگی میان دولت و مجلس است و افزود که دولت باید درباره کسانی که به معترضان و نیروهای امنیتی حمله کردند واقعیت را بگوید.

رئیس ائتلاف فتح ادامه داد که دشمنان عراق می کوشند که از تظاهرات سوءاستفاده کنند و از حالت مسالمت آمیز خارج کنند و افزود که فرزندان عراق می خواهند که عراق قدرتمند بماند.

او اظهار داشت که ائتلاف فتح از تظاهرات مسالمت آمیز مردم حمایت می کند و نیروهای الحشد الشعبی هرگز در برابر تظاهرات کنندگان نخواهند ایستاد و بلکه بسیاری از معترضان از فرزندان حشد هستند.

منبع
العالم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا