سیاسی

درخواست تلویحی «سید مقتدی صدر» برای تبدیل تظاهرات به اعتصاب عمومی

رهبر جریان صدر تلویحا از تبدیل تظاهرات به اعتصاب عمومی سخن گفت و دولت را به تلاش برای وارد کردن الحشد الشعبی به درگیری با مردم متهم کرد.

میدل ایست نیوز: «سید مقتدی صدر»، رهبر جریان صدر تلویحا از تبدیل تظاهرات به اعتصاب عمومی سخن گفت و دولت را به تلاش برای وارد کردن الحشد الشعبی به درگیری با مردم متهم کرد.

وی در این پیام خود آورده است:
خدای را سپاس که ملت را یاری رساند و بندگان خود را عزت عطا فرمود، امروز تلاش‌ها کم‌کم برای زدودن آنچه که فساد بر آن سایه افکنده است، در حال افزایش است و روند امور از تظاهرات به تحصن‌ و سپس به اعتصاب جزئی و سراسری در حال تغییر شکل است، اینها علیرغم نقض‌‌های صورت گرفته‌ای که خواستار آن نبودیم، نصرتی از جانب خداوند و گشایشی قریب الوقوع است که موجب ترس و وحشت مفسدین شده است.

از همین رو، دولت در تلاش است تا الحشد الشعبی را در درگیری با مردم وارد کند، حاشا که این امر اتفاق افتد؛ سلاح حشد همچنان به سمت داعش نشانه می رود و هیچ گاه علیه مردم نخواهد بود، ارتش عراق و نیروهای امنیتی تنها طرف‌های ذیربط برای در دست گرفتن زمام امور در دفاع از ملت و نه از فاسدان باقی می مانند.

ای مجاهدان الحشد الشعبی، اعتبار شما نزد من مهم‌تر از وجود شماست پس مفسدین را یاری نکرده و مردم را سرکوب نکنید و اجازه ندهید افراد خودسر و بی ضابطه از بین شما بر جان ملت مسلط شوند چرا که شما حامیان ملت و الگوی آنها در جهاد و عدالت هستید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا