سرخط خبرها

ائتلاف نصر: سه هفته است درخواست استیضاح نخست وزیر را داده ایم

ائتلاف نصر تاکید کرد که طرحی برای حل بحران کشور مطرح کرده که مورد تایید نیروهای سیاسی است.

میدل ایست نیوز: ائتلاف نصر امروز چهارشنبه جلسه ای به ریاست حیدر العبادی رئیس این ائتلاف برای بررسی اوضاع کشور برگزار کرد.

در بیانیه رسمی این ائتلاف آمده که کشور بحرانی واقعی را تجربه می کند و باید هرچه سریع‌تر با پیگیری مطالبات تظاهرات‌کنندگان و برخورد با آدم کشان کشور را از وضعیت بحرانی نجات داد.

این ائتلاف افزوده که ادامه وضعیت موجود به نفع کشور نیست و ادامه دولت کنونی باعث فروپاشی نظام می شود.

این ائتلاف همچنین تاکید کرده که به روند استیضاح نخست وزیر با هدف سلب اعتماد از دولت وی او ادامه می دهد و از ۳ هفته پیش درخواست بدین منظور به هیئت رئیسه مجلس ارائه کرده اما تاکنون مجلس به آن پاسخی نداده است.

در بیانیه ائتلاف نصر تاکید شده که این ائتلاف از تشکیل دولت موقت برای اداره امور کشور تا زمان انتخابات و تشکیل کمیساریای مستقل انتخابات و نظر گرفتن از افکار عمومی برای تغییر نظام انتخاباتی حمایت می کند و از همه می خواهد که برای حفظ فرزندان ملت و تحقق مطالبات آنان کینه ها و انتقام جویی را کنار بگذارند.

در بیانیه اعتراف نثر افزوده شده که این اتلاف ابتکار عملی را پیشنهاد کرده که در آن بحران کنونی حل می شود و دیگر تشکل های سیاسی نیز با آن موافق هستند و عمل به آن بسیار مهم است و و در غیر این صورت این ائتلاف واکنش قاطع نشان خواهد داد و همه نمایندگان از مجلس استعفا خواهند داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا