سیاسی

حضور طرفداران مرجعیت عالیقدر در تظاهرات فردا/اعلام حمایت تظاهرات‌کنندگان از آیت‌الله سیستانی+فیلم

منبعی آگاه اعلام کرد طرفداران مرجعیت عالیقدر تشیع فردا جمعه در تظاهرات بغداد حضور خواهند یافت.

میدل ایست نیوز:برخی منابع آگاه اعلام کردند عتبه حسینی برای تظاهرات‌کنندگان و تحصن‌کنندگان آب آشامیدنی و حمام‌های غیر ثابت ارسال کرده است.

منابع مذکور افزودند: «حامیان و طرفداران مرجعیت فردا جمعه راس ساعت يك و نيم بعد از ظهر در نزدیکی مجتمع تجاری النخیل تجمع و از آنجا به سمت میدان التحریر بغداد حركت خواهند کرد و در آن، هیات‌ها، موکب‌های حسینی با حمایت لجستیک الحشد الشعبی و با هماهنگی معتمدان مرجعیت حضور خواهند داشت.

تظاهرات‌کنندگان در شهر نجف اشرف نیز طی این تظاهرات فریاد «سید علی سیستانی، تاجی بر سر ماست» سر می دادند.

در استان واسط نیز، مردم این شهر با در دست داشتن پلاکاردهایی که در آن نوشته بود ما تحت امر مرجعیت عالیقدر قرار داریم، حمایت و وفادارای خود را نسبت به درخواست‌های اصلاح‌طلبانه سید علی سیستانی، مرجعیت عالیقدر تشیع اعلام کردند.

بیمارستان تخصصی الکفیل وابسته به آستان مقدس حضرت عباس علیه السلام نیز اعلام کرد برای معالجه مجروحین نیروهای امنیتی و تظاهرات‌کنندگان در آمادگی کامل قرار دارد.

در همین رابطه، بیمارستان الکفیل اعلام کرد تظاهرات‌کنندگان و نیروهای امنیتی که در جریان اعتراضات زخمی شده اند را به صورت رایگان مورد مداوا قرار می دهد، این همان کاری است که از روزهای نخستین تظاهرات آن را انجام داده ایم، درهای بیمارستان الکفیل به روی شهروندان باز است.

عتبه حضرت عباس علیه السلام همچنین اعلام کرده است 24 ساعته به ارائه خدمات و حمایت لجستیکی از تظاهرات‌کنندگان اقدام می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا