سرخط خبرهاسیاسی

شعارهای ضد ایرانی برخی تظاهرات‌‌کنندگان همزمان با حضور دسته‌هایی از سرایا السلام، وابسته به صدر در میدان التحریر

منبعی آگاه اعلام کرد همزمان با شعارهای ضد ایرانی برخی تظاهرات‌کنندگان، دسته‌هایی از سرایا السلام، گروه نظامی وابسته به جریان صدر در نزدیکی میدان التحریر بغداد مستقر شده اند.

میدل ایست نیوز: منبعی آگاه اعلام کرد همزمان با شعارهای ضد ایرانی برخی تظاهرات‌کنندگان، دسته‌هایی از سرایا السلام، گروه نظامی وابسته به جریان صدر در نزدیکی میدان التحریر بغداد مستقر شده اند.

منبع مذکور در گفت‌وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم تصریح کرد: «دسته‌های غیرنظامی سرایا السلام در برابر مسیرهای فرعی منتهی به خیابان ابونواس در سمت منطقه السعدون بغداد مستقر شده اند.»

وی افزود: «شماری از تظاهرات کنندگان امروز در هفتمین روز تظاهرات در میدان التحریر شعارهایی ضد ایرانی سر دادند.»

منبع مذکور در پایان اظهار داشت: «شمار بسیار زیادی از تظاهرات کنندگان از میدان الخلانی در حال ورود به میدان التحریر هستند.»

آیت الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران دیروز طی مراسمی اعلام کرد به دلسوزان عراق و لبنان توصیه می کنم اولویتشان را علاج ناامنی قرار دهند. مردمشان هم مطالباتی دارند، به حق هم هست اما باید بدانند این مطالبات در چارچوب ساختارهای قانونی [کشورشان] قابل تحقق و ممکن است. وقتی در کشوری ساختار قانونی به‌هم ریخت، هیچ عملی نمی شود انجام داد، وقتی در کشوری خلأ به وجود آمد، هیچ اقدام مثبتی نمی توان کرد.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا