سرخط خبرها

الحشد الشعبی: اراده اجنبی، عناصر خارجی و سوداهای سیاسی می خواهند کشور را به آستانه پرتگاه بکشند

نیروهای الحشد الشعبی عراق با انتشار بیانیه ای نسبت به تلاش برخی گروه های داخلی و خارجی برای آشوب و به انحراف کشیدن تظاهرات هشدار دادند.

میدل ایست نیوز: نیروهای الحشد الشعبی عراق با انتشار بیانیه ای نسبت به تلاش برخی گروه های داخلی و خارجی برای آشوب و به انحراف کشیدن تظاهرات هشدار دادند.

در این بیانیه که امروز (جمعه، اول نوامبر) با امضای «فرزندان حشد الشعبی) منتشر شده آمده که «وقتی میهن نیازمند ما شد و مرجعیت ما را فراخواند همه نخستین کسانی بودند که ندای مرجعیت را لبیک گفتیم و همواره در خط مقدم بودیم و هرگز از موضعی که میهنمان بدان نیاز داشت عقب ننشستیم».

این بیانیه افزوده که امروز نیز نیروهای الحشد الشعبی در کنار مردم حقوق آنان را مطالبه می کند و خواسته های مشروع آنان را طلب می کند و با قاطعیت برای تحقق آنها تلاش می کند و در کنار ملت برای تحقق شعارهای ملی و مطالبات مشروع می ایستد و آماده فدا شدن در این راه است.

در این بیانیه آمده که این نیروها با دقت و اهتمام اوضاع کشور را زیر نظر دارند و اطلاعاتی در اختیار دارند که نشان می دهد «اراده اجنبی و عناصر خارجی و سوداهای سیاسی در کمین مردم و میهن ایستاده و می خواهند کشور را به آستانه پرتگاه بکشند و فتنه و درگیری داخلی و آشوب و ویرانی به راه اندازد و مطالبات مردم را تحریف و تظاهرات را بدنام کند و آن را به قتل و غارت و شعار علیه مرجعیت دینی و حشد بکشاند».

این بیانیه افزوده که الحشد الشعبی با قاطعیت دربرابر دشمنان می ایستد تا از میهن و مردم و مقدسات و مرجعیت دفاع کند و از مردم خواسته که به احدی اجازه تعرض به نیروهای امنیتی و اموال عمومی و خصوصی و اهانت به مرجعیت و حشد را ندهند و در کنار برادرانشان بایستند.

الحشد الشعبی از مردم خواسته که حالت مسالت آمیز تظاهرات را حفظ کنند و «به موج سواران اجازه سوءاستفاده ندهند و از برادرانشان چنان دفاع کنند که آنان از ایشان دفاع کردند» و افزوده که همچنان که داعش تروریسم شکست خورد داعش فساد نیز شکست خواهد خورد.

در این بیانیه بر «عهد با مرجعیت جهت تعهد کامل و دقیق و رهنمودهای مرجعیت» تأکید شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا