سرخط خبرهاسیاسی

الحشد الشعبی: برخی گروه‌ها از نام حشد سوء استفاده می کنند/مطالبات مشروع معترضان مورد حمایت ماست

سازمان الحشد الشعبی عراق همبستگی خود را با مطالبات تظاهرات‌کنندگان اعلام و در عین حال با سوء استفاده از نام الحشد الشعبی مخالفت کرد.

میدل ایست نیوز:سازمان الحشد الشعبی عراق همبستگی خود را با مطالبات تظاهرات‌کنندگان اعلام و در عین حال با سوء استفاده از نام الحشد الشعبی از سوی برخی گروه‌ها که مدعی وابستگی بدان هستند، مخالفت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بغداد الیوم، الحشد الشعبی با بیان اینکه مواضع رسمی این سازمان تنها از سوی مدیریت رسانه‌ای حشد و سایت رسمی آن اعلام می شود، عنوان کرد: « به جز دو منبع یاد شده، هیچ رسانه‌ای بیانگر موضع رسمی الحشد الشعبی نیست.»

در ادامه این بیانیه آمده است که این تاکید ما پس از آن صورت گرفت که برخی گروه‌های نامعلوم مواضع و بیانیه‎‌های خود را به الحشد الشعبی نسبت می دهند و مدعی وابستگی بدان هستند و در این راه، از نام حشد سوء استغفاده می کنند.

الحشد الشعبی در پایان با تاکید بر همبستگی خود با تظاهرات‌کنندگان مسالمت‌جو که خواستار حقوق مشروع خود هستند، از عملکرد نیروهای امنیتی در حمایت از تظاهرات‌کنندگان و تامین امنیت مکان‌های تظاهرات قدردانی و اظهار داشت:«نیروهای الحشد الشعبی به انجام مسئولیت خود در پشت خاکریزها در ممانعت از بازگشت داعش و حمایت از کشور در برابر مخاطرات تروریستی در کمین ادامه خواهد داد.»

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا