سرخط خبرها

تأکید رئیس مجلس عراق بر تلاش مضاعف مجلس برای اجرای نقشه راه ترسیم شده ازجانب مرجعیت

رئیس مجلس عراق با صدور بیانیه ای تأکید کرد که مجلس با جدیت و تلاش شبانه روزی برای تحقق مطالبات مردم می کوشد.

میدل ایست نیوز: «محمد الحلبوسی»، رئیس مجلس عراق، با صدور بیانیه ای بر پایبندی به نقشه راه ترسیم شده ازجانب مرجعیت در خطبه های نماز جمعه تأکید کرد.

در این بیانیه که جمعه شب (اول نوامبر) منتشر شده آمده که در این روزهای سرنوشت ساز و حوادث پی در پی که فریاد اصلاح طلبی از دهان تظاهرات کنندگان به گوش می رسد بر پایبندی کامل خود به نقشه راه ترسیم شده ازسوی مرجعیت تأکید می کنیم.

او افزوده که مرجعیت بار دیگر ثابت کرد که سوپاپ اطمینان کشور و رمز اتحاد و مدافع امانتدار حقوق همه شهروندان و هدایتگر کشور در سختی هاست.

رئیس مجلس عراق اظهار داشته که مجلس نمایندگان شب و روز در حالت برگزاری دائمی جلسات برای تسریع در اجرای نقشه راه ترسیم شده ازجانب مرجعیت برای پیشبرد مسیر آزادی و امنیت و رفاه عراق است.

وی ادامه داده که مجلس با جدیت برای اجرای همه تعدیل های لازم در قانون اساسی با مشارکت همه نیروهای سیاسی و نمایندگان معترضان و نخبگان و چهره های آکادمیک تلاش می کند تا راه را برای اصلاحات هموار سازد.

الحلبوسی اظهار داشته که مجلس از امشب (جمعه شب) برای پیگیری مطالبات مردم به دور از دخالت های کشورهای منطقه و  جهان و به دور از تحمیل اراده های شخصی و حزبی تلاش خود را مضاعف خواهد کرد تا عراق دوباره عزت و بزرگی خود را بازیابد و نسل کنونی فرصت ساختن آینده خود را بیابد.

منبع
خبرگزاری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا