سیاسی

دفتر آیت الله سیستانی حضور مرجعیت در توافق گروه‌های سیاسی برای ماندن دولت کنونی و پایان دادن به اعتراضات مردمی را تکذیب کرد

یک منبع آگاه در دفتر آیت الله سیستانی نسبت به اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها درباره نقش مرجعیت در توافق گروه‌های سیاسی بر سر باقی ماندن دولت کنونی واکنش نشان داد.

میدل ایست نیوز: یک منبع آگاه در دفتر آیت الله سیستانی نسبت به اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها درباره حضور  مرجعیت در توافق گروه‌های سیاسی بر سر باقی ماندن دولت کنونی واکنش نشان داد.

یک مقام مسئول در دفتر آیت الله سیستانی در نجف اشراف این امر را تکذیب کرد که مرجعیت دینی در توافق برخی گروه‌ها بر سر ماندن دولت کنونی و پایان دادن به اعتراضات جاری حضور داشته است.

منبع مذکور در ادامه تاکید کرد موضع مرجعیت دینی در قبال اعتراضات مردمی و تعامل با آن و پاسخگویی به مطالبات معترضان همان است که به وضوح در خطبه‌های نماز جمعه اعلام شد و همه کسانی که با دفتر مرجعیت تماس گرفتند، این موضع‌گیری به آنان ابلاغ شد و همه اخبار خلاف این مورد که به مرجعیت نسبت داده می شود به منظور سوء استفاده سیاسی برخی گروه‌ها و طرف‌ها انجام می شود و نادرست است.

اما درخصوص حمل تصاویر آیت سیستانی از سوی برخی نیروهای امنیتی و برافراشتن تصاویر ایشان در بعضی اماکن عمومی، منبع مذکور اعلام کرد: «آیت سیستانی همانطور که پیشتر توضیح داده است، از این اقدام راضی نیست و از دوستداران ایشان خواهشمندیم از این اقدام خوددداری کنند.»

همچنین بخوانید

فرانس پرس: توافق گروه‌های سیاسی عراق بر روی کار ماندن دولت عادل عبدالمهدی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا