سرخط خبرها

صفحه نزدیک به صدر: توافق صدر با العامری و ایران برای ابقای عبدالمهدی دروغ است

این صفحه با بازنشر مطالب «یکی از برادران» نوشته که شایعات بسیاری مطرح شده که صدر با العامری و ایران توافق کرده تا دولت کنونی بر سر کار بماند.

میدل ایست نیوز: صفحه «صالح محمد العراقی» در شبکه اجتماعی «فیسبوک» که بازتاب دهنده مواضع «سید مقتدی صدر» است اخبار منتشرشده درباره توافق وی با «هادی العامری» و مقامات ایرانی برای ابقای دولت کنونی را تکذیب کرد.

این صفحه با بازنشر مطالب «یکی از برادران» نوشته که شایعات بسیاری مطرح شده که صدر با العامری و ایران توافق کرده تا دولت کنونی بر سر کار بماند.

در این مطلب فیسبوکی تأکید شده که صدر هشتگ «ارحل یا فاسد» را همین امروز به کار برده و این نشان می دهد که او همچنان «تابع تصمیمات ملت است و از نصرت حق بازنمی نشیند حتی اگر لازم باشد جانش را در این راه بدهد».

در این مطلب صدر «یک پروژه بزرگ اصلاحی در کشور عزیز» خوانده شده و افزوده شده که «جوانان انقلابی دربرابر ابزارهای سرکوبگرانه سلطه حاکم و شبه نظامیان گستاخ آن مقاومت می کنند».

«صالح محمد العراقی» در ادامه این مطلب نوشته: «گوش دادن به دروغ ها و شایعه ها و حقه بازی ها بس است، صدر با ملت است و ملت با صدر و این دو از هم جدا نمی شوند».

هفته گذشته، سید مقتدی صدر پس از تبادل پیام هایی علنی با نخست وزیر عراق خواستار تلاش برای برکناری وی شد. با وجود این، به صورت ناگهانی سکوت پیشه کرد و نجف را به مقصد ایران ترک کرد.

روزنامه لبنانی «الاخبار» که وابسته به حزب الله لبنان دانسته می شود با انتشار گزارشی تأکید کرد که سکوت صدر نتیجه مذاکرات «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه ایران، با وی بوده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا