سرخط خبرها

«عبدالمهدی» به مناسبت «روز پیروزی بر داعش» سه شنبه را تعطیل اعلام کرد

«عادل عبدالمهدی» با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یاد کشته شدگان و مجروحان و رزمندگان جنگ با داعش سه شنبه را در سراسر عراق تعطیل اعلام کرد.

میدل ایست نیوز: «عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق، با صدور بیانیه ای در سالروز اعلام پیروزی کامل بر تروریست های داعش و پاکسازی خاک عراق از حضور تروریست ها فردا (سه شنبه 9 دسامبر) را تعطیل رسمی اعلام کرد.

در این بیانیه که امروز منتشر شد آمده که به مناسب سالروز پیروزی بر گروه تروریستی داعش و آزادسازی موصل و همه خاک عراق به همه ملت عراق تبریک می گوییم و از همه می خواهیم که فداکاری های رزمندان غیور و شجاع نیروهای مسلح کشور اعم از ارتش و پلیس و الحشد الشعبی و پیشمرگه را به یاد آوردند.

این بیانیه افزوده که این نیروها دشمن را شکست دادند و خاک کشور را آزاد کردند و در کنار همه ملت و در پی فتوای جهاد کفایی مرجعیت عالی شیعه دستی واحد ساختند و پیروزی را رقم زدند.

عبدالمهدی افزوده که در اعلام وفاداری به شهدا و مجروحان و رزمندگان قهرمانی که در رقم زدن این پیروزی نقش داشتند و امروز نیز با بقایای داعش می جنگند و از میهن و ملت خود و برادران تظاهرات کننده مسالمت جویشان حفاظت می کنند و بار دیگر فداکاری های بزرگ از انان سرمی زند و در تقدیر و تشکر از آنها فردا سه شنبه را تعطیل رسمی در سراسر عراق اعلام می کنیم.

منبع
دفتر نخست وزیر عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا