سیاسی

بازداشت یک فرمانده بلندپایه حشد عشایری در عملیات مشترک نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم و ائتلاف بین المللی

شبکه «الحره» خبر داد که این عملیات از پایگاه هوایی عین الاسد به سمت منزل مسکونی العببیدی در ساعت 4 بامداد پنج‌شنبه انجام شده است.

میدل ایست نیوز: پایگاه خبری «سومریه نیوز» از بازداشت «نصیر العبیدی»، از سران نیروهای حشد انبار در منطقه بغدادی از توابع هیت در استان انبار خبر داد.

این پایگاه به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد که نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم در همکاری با نیروهای ائتلاف بین المللی، طی یک عملیات با بالگرد این فرمانده بلندپایه نیروهای حشد انبار را بازداشت کردند.

به گفته منبع مذکور که خود از سران حشد عشایری است «العبیدی از مهم ترین فرماندهان حشد عشایری در مناطق غربی عراق است و نقش مهمی در جنگ با تروریسم داشته است».

«فالح العیساوی»، عضو کمیسیون امنیت و دفاع مجلس عراق، نیز تأکید کرد که اخیرا برای العبیدی براساس ماده 4 قانون مبارزه با تروریسم حکم بازداشت صادر شده بود.

شبکه «الحره» در گزارش خود در این باره خبر داد که این عملیات از پایگاه هوایی عین الاسد به سمت منزل مسکونی العببیدی در ساعت 4 بامداد پنج‌شنبه انجام شده است.

این شبکه به نقل از یک منبع در الحشد العشایری گفت که علت این بازداشت العبیدی دست داشتن او در عملیات پرتاب راکت به سمت پایگاه عین الاسد در سوم دسامبر است.

منبع
السومریهالحره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا