سرخط خبرها

دستگاه مبارزه با تروریسم عراق از بازداشت فرد مسئول در حمله راکتی به پایگاه نظامی در استان انبار خبر داد

دستگاه مبارزه با تروریسم عراق رسما اعلام کرد که یک فرد مسئول در حمله موشکی به پایگاه نظامی امریکا در استان انبار عراق را دستگیر کرده است.

میدل ایست نیوز: دستگاه مبارزه با تروریسم عراق رسما اعلام کرد که یک فرد مسئول در حمله موشکی به پایگاه نظامی امریکا در استان انبار عراق را دستگیر کرده است.

در بیانیه رسمی این دستگاه که در صفحه رسمی آن در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شده آمده که «با حمایت نیروهای ائتلاف بین المللی به رهبری ایالات متحده “تروریست” مسئول در شلیک راکت به سمت پایگاه نظامی در استان انبار بازداشت شده است.

دو هفته پیش از این ارتش عراق اعلام کرده بود که پنج راکت به پایگاه هوایی عین الاسد که از اصلی‌ترین مراکز حضور نیروهای نظامی امریکایی در عراق است شلیک شده است.

روز گذشته پایگاه خبری «سومریه نیوز» از بازداشت «نصیر العبیدی»، از سران نیروهای حشد انبار در منطقه بغدادی از توابع هیت در استان انبار خبر داد.

این پایگاه به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد که نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم در همکاری با نیروهای ائتلاف بین المللی، طی یک عملیات با بالگرد این فرمانده بلندپایه نیروهای حشد انبار را بازداشت کردند.

به گفته منبع مذکور که خود از سران حشد عشایری است «العبیدی از مهم ترین فرماندهان حشد عشایری در مناطق غربی عراق است و نقش مهمی در جنگ با تروریسم داشته است».

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا