سرخط خبرهاسیاسی

دفتر آیت الله سیستانی ضمن محکوم کردن حمله امریکا به نیروهای عراقی: تنها دولت عراق مسئول برخورد با اقدامات غیرقانونی است/عراق نباید به جایی برای تسویه حساب های بین‌المللی تبدیل شود

یک منبع مسئول در دفتر آیت‌الله سیستانی، مرجعیت عالیقدر تشیع به حملات شب گذشته نیروهای امریکایی به مواضع نیروهای عراقی واکنش نشان داد.

میدل ایست نیوز: یک منبع مسئول در دفتر آیت‌الله سیستانی، مرجعیت عالیقدر تشیع به حملات شب گذشته نیروهای امریکایی به مواضع نیروهای عراقی واکنش نشان داد.

این منبع مسئول در دفتر آیت‌الله سیستانی اعلام کرده است:

مرجعیت عالی دینی ضمن محکومیت این حمله مجرمانه به رزمندگان موجود در نیروهای مسلح رسمی عراق که منجر شهادت و زخمی شدن شمار زیادی از آنان شد، بر لزوم احترام به حاکمیت عراق و عدم نقض آن به بهانه واکنش به اقدامات غیرقانونی برخی طرف‌ها تاکید می کند.

در همین رابطه مرجعیت عالی به صراحت تاکید کرد، این تنها مقامات رسمی عراقی هستند که مسئول تعامل با اقدامات غیرقانونی و اتخاذ اقدامات لازم برای ممانعت از آن هستند و باید برای عدم تبدیل عراق به میدانی برای تصفیه حساب‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و مداخله دیگران در امور داخلی کشور، تلاش کنند.

شب گذشته نیرو هوایی ارتش ایالات متحده حملاتی را به پایگاه های الحشد الشعبی در استان الانبار انجام داد که طی آن بیش از یکصد نفر کشته و زخمی شدند.

منبع
دفتر رسمی آیت الله سیستانی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا