سرخط خبرها

خروج کامل طرفداران الحشد الشعبی از مقابل سفارت امریکا /معترضان خیمه‌های تحصن برپا کردند+فیلم و تصاویر

منابع آگاه اعلام کردند در پی خروج طرفداران الحشد الشعبی از مقابل سفارتخانه ایالات متحده امریکا در منطقه حفاظت شده الخضراء، نیروهای امنیتی عراق مسئولیت حفاظت از آن را برعهده گرفتند.

میدل ایست نیوز: منابع آگاه اعلام کردند در پی خروج طرفداران الحشد الشعبی از مقابل سفارتخانه ایالات متحده امریکا در منطقه حفاظت شده الخضراء، نیروهای امنیتی عراق مسئولیت حفاظت از آن را برعهده گرفتند، در همین ارتباط، «یاسین الیاسری»، وزیر کشور عراق هم با حضور در این منطقه بر روند خروج معترضان و استقرار نیروهای امنیتی نظارت کرد.

در پی حمله هوایی یکشنبه شب نیروهای امریکایی به مواضع الحشد الشعبی در منطقه مرزی القائم در استان الانبار و کشته و زخمی شدن نزدیک به یکصد نفر از نیروهای مسلح عراق، طرفداران الحشد الشعبی در برابر سفارتخانه امریکا در منطقه الخضراء تجمع کردند و درهای ورودی آن را به آتش کشیدند اما امروز با بیانیه الحشد الشعبی و درخواست از معترضان برای ترک محل سفارتخانه، افراد مذکور همگی از مقابل سفارتخانه خارج شدند.

در همین رابطه، برخی منابع پیشتر اعلام کردند طرفداران حشد پس از عقب‌نشینی کامل از مقابل سفارتخانه امریکا برای تحصن به خیابان ابونواس در آن سوی سفارتحانه در نزدیکی رودخانه دجله رفته اند و آنجا خیمه‌های برای تحصن برپا کرده اند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا