سرخط خبرهاسیاسی

اعلام آماده باش هادی العامری به دستگاه های امنیتی

رهبر ائتلاف فتح از دستگاه های امنیتی خواست در حالت آماده باش باشند و از مقامات خواست درباره وجود نیروهای خارجی در عراق تصمیم بگیرند.

میدل ایست نیوز: هادی العامری، رئیس ائتلاف فتح از دستگاه های امنیتی خواست در حالت آماده باش باشند و از مقامات خواست درباره وجود نیروهای خارجی در عراق تصمیم بگیرند.

متن بیانه عامری به این شرح است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

(من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا)

صدق الله العلی العظیم

ملت شریف عراق و قهرمانان غیور الحشد الشعبی

با تاسف و حزن بسیار شهادت مجاهد بزرگوار ابو مهدی المهندس معاون فرمانده الحشد الشعبی و سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس را به دستان کثیف و جنایتکار دشمنان آمریکایی اعلام می دارم. این دو شهید بزرگوار در نهایت به ارزوی بزرگ خود یعنی شهادت در راه خدا نائل آمدند.

ما با محکومیت این عمل مجرمانه تاکید می کنیم که این کار عزم و تصمیم و اراده ما برای ادامه جهاد و فداکاری در راه ارزش های الهی و ساخت عراقی قوی و مقتدر و تحقیق حاکمیت کامل عراق مصمم تر کرد.

امروز ما از همه گروه های ملی درخواست داریم که برای بیرون راندن نیروهای خارجی در عراق صفوف خود را یکی کنند حضوری که بی فایده و برای خونریزی بیشتر در عراق است.
دیروز دستان آلوده این دشمنان به خون 90 تن از جوانان ما آلوده شد و امروز نیز دو تن از مجاهدان بزرگ ابو مهدی المهندس و سردار قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند.

همچنین از تمام فرزندان و برادران خود در نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی و نیروی مبارزه با تروریسم و الحشد الشعبی میخواهم تا برای حمایت عراق از شر اشرار آماده باشند.

از برادرانم در پارلمان نیز خواستارم تا در پارلمان حضور یابند و برای اخراج نیروهای خارجی از عراق تصمیمی قاطعی اتخاذ کنند.

از خداوند برای شهدا و قهرمانانمان مجد و جاودانگی و برای خانواده آن ها و هم رزمانشان صبر و برای دشمنان عراق رسوایی را خواهانم.

هادی العامری
رییس ائتلاف فتح
3/1/2020

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا