سرخط خبرها

سید حسن نصرالله: سلیمانی «سید شهیدان محور مقاومت» است

دبیر کل حزب الله لبنان، با صدور بیانیه ای شهادت سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه، و «ابومهدی المهندس» را تسلیت گفت.

میدل ایست نیوز: «سید حسن نصرالله»، دبیر کل حزب الله لبنان، با صدور بیانیه ای شهادت سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه، و «ابومهدی المهندس» را تسلیت گفت.

در بیانیه نصرالله آمده که «برادر عزیز و فرمانده بزرگ حاج قاسم سلیمانی به منتهای آمال خود رسید و به نشان والای شهادت دست یافت تا سید شهیدان محور مقاومت باشد».

او ضمن تسلیت این حادثه به امام زمان(عج) و رهبر ایران و مراجع و مقامات جمهوری اسلامی ایران و سران سپاه و ملت بزرگ ایران و خانواده حاج قاسم سلیمانی، او را فرمانده شجاع و الگو و پدر مهربان همه اهل مقاومت و مجاهدت خواند.

او تأکید کرد که به این شهادت عظیم و این عاقبت نیک غبطه می خورد.

دبیر کل حزب الله  لبنان افزود که «ما که پس از وی ماندیم راه او را ادامه می دهیم و شب و روز برای تحقق اهدافش تلاش می کنیم و پرچم وی را در همه میدان ها و جبهه ها حفظ می کنیم و به برکت خون پاک او پیروزی های محور مقاومت ادامه خواهد یافت.»

او قصاص عادلانه قاتلان جنایتکار که بدترین اشرار جهان هستند را مسئولیت و امانت و دغدغه همه مقاومان و مجاهدان در جهان دانست و گفت که «ان شاء الله امریکایی های جنایتکار به هیچ یک از اهداف خود در این جنایت بزرگ نخواهند رسید و همه اهداف سردار سلیمانی به برکت روح بزرگ و خون او به دست برادران و فرزندان و شاگردانش در میان اهل مقاومت که تن به ذلت نخواهند داد تحقق خواهد یافت».

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا