سرخط خبرها

ترامپ: 52 نقطه مهم برای ایران و فرهنگ ایران هدف حملات امریکا خواهد بود

«دونالد ترامپ» در واکنش به تهدیدهای ایران به انتقام گیری از خون سردار سلیمانی، گفت که 52 نقطه در این را هدف قرار خواهد داد.

میدل ایست نیوز: رئیس‌جمهوری ایالات متحده با اشاره به تهدیدها و هشدارهای مقام‌های ایران به انتقام‌گیری از ترور سردار «قاسم سلیمانی»، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشته در صورت تهدید شهروندان یا منافع کشورش ۵۲ نقطه ایران هدف قرار خواهد گرفت.

«دونالد ترامپ» نوشته تهدیدهای مقام‌های ایرانی در قبال کشته‌شدن کسی‌ است که «به‌تازگی یک آمریکایی را کشته و شماری دیگر را زخمی کرده‌ بود؛ اگر نخواهیم به تمام آدم‌هایی که در طول زندگی‌اش کشته بود اشاره کنیم، از جمله به تازگی صدها تظاهرکننده ایرانی».

او افزوده «او در حال حمله به سفارت ما بود و در حال آماده‌کردن مقدمات برای ضربه زدن در نقاط دیگر. برای سال‌ها ایران چیزی جز مشکل نبوده است.»

رئیس‌جمهوری آمریکا ادامه داده «بگذارید این به‌عنوان یک هشدار عمل کند، اگر ایران به آمریکایی‌ها یا منافع آمریکا حمله‌ای بکند، ما ۵۲ سایت ایران را (نمادی از ۵۲ آمریکایی که ایران سال‌ها پیش گروگان گرفته بود)، هدف قرار می‌دهیم، برخی از آن‌هادر سطح بسیار بالا، و مهم برای ایران، و فرهنگ ایران، و آن اهداف، و خود ایران، ضربه‌ای خیلی سریع و خیلی سخت خواهد خورد. ایالات متحده، خواهان تهدید بیشتری نیست!».

در پی اقدام امریکا در ترور فرمانده نیروی قدس سپاه ایران، مقامات این کشور و در رأس آنها رهبر ایران تأکید کرده اند که انتقامی سخت از امریکا خواهند گرفت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا