سرخط خبرها

CNN: ایران عامدانه نیروهای امریکایی را در پایگاه‌های عراقی مورد هدف قرار نداد

برخی رسانه‌های امریکایی اعلام کردند ایران عامدانه نیروهای امریکایی در پایگاه عین الاسد واقع در استان الانبار را مورد هدف قرار نداده است زیرا خواسته تنها پیامی به امریکایی‌ها ارسال کند.

میدل ایست نیوز:شبکه سی ان ان اعلام کرد ایران عامدانه نیروهای امریکایی در پایگاه عین الاسد واقع در استان الانبار را مورد هدف قرار نداده است زیرا خواسته تنها پیامی به امریکایی‌ها ارسال کند.

شبکه فاکس نیوز به نقل از مسئولان پنتاگون گزارش داد، واشنگتن و تهران به دنیال افزایش تنش نیستند و ایران به صورت عامدانه، پایگاه نیروهای امریکایی را دقیق مورد اصابت قرار نداده است و طرف عراقی پیش از آغاز حمله به امریکا هشدار داده بود.

در همین رابطه، سخنگوی نیروهای مسلح ایران اظهار داشت، هر گونه هماهنگی میان ایران و امریگا پیش از آغاز عملیات، سخنی باطل و مضحک است.

سپاه پاسداران ایران بامداد امروز در واکنش به ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، پایگاه های امریکایی در استان الانبار و اربیل عراق را هدف حمله موشکی خود قرار داد.

در حالی که سپاه ایران اعلام کرده است در حملات موشکی امروز نزدیک به 80 سرباز امریکایی کشته شده است، پنتاگون از کشته نشدن هیچ از یک از نیروهای خود در حملات ایران خبر داده است.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا