سرخط خبرهاسیاسی

تلاش‌های ائتلاف سائرون برای برگزاری تظاهرات میلیونی روز جمعه

«محمد طاهر التمیمی»، معاون استاندار بصره با ارسال نامه‌هایی به ادارات و سازمان‌های مختلف درخواست اختصاص اتوبوس برای انتقال تظاهرات‌کنندگان به بغداد را مطرح کرده است.

میدل ایست نیوز: «محمد طاهر التمیمی»، معاون استاندار بصره و عضو ائتلاف سائرون با ارسال نامه‌هایی به ادارات و سازمان‌های مختلف درخواست اختصاص اتوبوس برای انتقال تظاهرات‌کنندگان به بغداد را مطرح کرده است.

در نامه التمیمی که خطاب به « فرمانداری منطقه الصفوان»، «فرمانداری فاو»، «شرکت گاز بصره»، «شرکت بنادر بصره» و «شرکت پالایشگاه‌های بصره» و فرماندری‌های مناطق مختلف بصره نوشته شده، آمده است:

خواهشمند است برای نقل و انتقال تظاهرات‌کنندگان از نواحی مختلف بصره به بغداد در بعد‌ازظهر روز پنجشنبه برای حضور در تظاهرات مردمی و میلیونی روز جمعه در راستای حفظ حاکمیت، وسایل نقلیه‌ای اختصاص دهید.

بر اساس نامه مذکور، ادارات استان بصره به شرح ذیل اتوبوس‌ها و خودروهایی را برای انتقال تظاهرات‌کنندگان به بغداد اختصاص خواهند داد.

شرکت نفت بصره: 30 اتوبوس
شرکت پالایشگاه‌های جنوب: 20 اتوبوس
شرکت گاز بصره: 20 اتوبوس
شرکت بنادر بصره: 20 اتوبوس
فرمانداری فاو: 4 خودرو
فرمانداری القرنه: 3 خودرو
فرمانداری منطقه الدیر: 3خودرو
فرمانداری المدینه: 4 خودرو
فرمانداری الصادق: 4 خودرو
فرمانداری ام القصر: دو خودرو
مجموع: 112 اتوبوس و خودروی دولتی

«سید مقتدی صدر»، رهبر ائتلاف سائرون پیشتر با صدور پیامی خواستار برگزاری تظاهرات میلیونی در مخالفت با حضور نظامیان خارجی در عراق شده بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا