سرخط خبرها

ارتش سوریه برخی مناطق در ریف ادلب را باز پس گرفت

یک منبع نظامی اعلام کرد که ارتش سوریه، مناطق «حویر العیس»، «تل التباریز» و «الطحش» در ریف «ادلب» در شمال غرب سوریه را تحت تسلط خود در آوردند.

میدل ایست نیوز: یک منبع نظامی اعلام کرد که ارتش سوریه، توانست مناطق «حویر العیس»، «تل التباریز» و «الطحش» در ریف «ادلب» در شمال غرب سوریه را تحت تسلط خود در آوردند.

این در حالی است که پیشتر (جمعه) خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرده بود که ارتش سوریه گستره تسلط خود در ریف جنوبی ادلب را بعد از عملیات های فشرده و درگیری های شدید با تروریست های جبهة النصرة افزایش داد و دو روستا «زیتان» و «برنة» را آزاد کرد.

به گفته منبع مذکور، ارتش به دنبال تروریست ها تا شهر العیس در ریف جنوبی حلب پیش رفت و بقایای این تروریست ها و مکان های تجمع آن ها را در نزدیکی جاده بین المللی حلب-حماه مورد حمله قرار داد.

همزمان با این پیشروی ها، آنکارا اقدام به تقویت نیروهای خود در شمال غرب سوریه کرد از آنجا که جمعه نزدیک به 150 خودرو نظامی با نیروهای کماندو و سلاح و تجهیزات را به نقاط مراقبت خود در سوریه ارسال کرد.

پیش از این دمشق (پنجشنبه) اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه وارد شهر راهبردی سراقب در جنوب شرق ادلب شدند تا تنش های شمال غرب کشور را کاهش دهند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا