سرخط خبرها

رئیس هیات ناتو در عراق: برنامه‌های زیادی برای توسعه فعالیت ناتو در عراق داریم

سرلشکر عثمان الغانمی، رئیس ستاد مشترک ارتش عراق در دیدار با ژنرال جینی کاردینیا، رئیس هیات ناتو در عراق درباره تداوم و توسعه فعالیت ناتو در عراق رایزنی کرد.

میدل ایست نیوز: سرلشکر عثمان الغانمی، رئیس ستاد مشترک ارتش عراق در دیدار با ژنرال جینی کاردینیا، رئیس هیات ناتو در عراق درباره تداوم و توسعه فعالیت ناتو در عراق رایزنی کرد.

طرفین در این دیدار بر اهمیت توافق دولت عراق و هیات ناتو درخصوص از سرگیری ماموریت این سازمان و توسعه فعالیت‌هایش در عراق تاکید کردند.

الغانمی در این دیدار تصریح کرد: دیدارها و نشست‌ها سابق به خوبی برگزار شد و تصمیمات مهی برای تداوم و توسعه فعالیت‌های ناتو به ویژه در زمینه آموزش نیروهای عراقی و برگزاری دوره‌های آموزشی برای افسران این کشور به منظور کسب تجربه و برخورد با ارتش‌های پیشرفته اتخاذ شد.

از سوی دیگر، ژنرال جینی تاکید کرد هیات ناتو برنامه‌های بسیاری برای مرحله آتی در راستای توسعه فعالیت‌های خود در عراق دارد.

سرلشکر تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق پیشتر تاکید کرده بود دولت عراق هنوز موافقت رسمی خود برای از سرگیری فعالیت‌های ناتو را برای ما ارسال نرده است.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا