سرخط خبرها

عربستان سعودی حمله به پایگاه نظامی التاجی را تروریستی خواند و محکوم کرد

در بیانیه وزارت امور خارجه عربستان تأکید شده که این کشور این حمله تروریستی را که باعث کشته و زخمی شدن شماری از اعضای ائتلاف بین المللی ضد داعش شده به شدت محکوم می‌کند.

میدل ایست نیوز: وزارت امور خارجه عربستان سعودی با انتشار بیانیه‌ای حمله به پایگاه نظامی التاجی در شمال بغداد را اقدامی تروریستی خواند و آن را به‌شدت محکوم کرد.

در بیانیه وزارت خارجه عربستان تأکید شده که این کشور این حمله تروریستی را که باعث کشته و زخمی شدن شماری از اعضای ائتلاف بین المللی ضد داعش شده به شدت محکوم می‌کند.

این بیانیه افزوده که عربستان سعودی بار دیگر بر موضع ثابت خود در مخالف با خشونت و افراط‌گرایی و تروریسم تأکید می‌کند و به خانواده‌های آسیب‌دیدگان و کشورهایشان تسلیت می‌گوید.

در پی حمله راکتی به پایگاه نظامی التاجی در شمال بغداد، وزرای خارجه ایالات متحده و بریتانیا در تماس تلفنی بر ضرورت برخورد با عاملان این حملات تاکید کردند.

ائتلاف بین المللی ضد تروریسم بامداد پنجشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در حمله راکتی به پایگاه نظامی التاجی 3 تن از نیروهای ائتلاف جان باخته و 12 تن زخمی شده اند.

این بیانیه افزوده که در این حمله 18 راکت کاتیوشا به این پایگاه نظامی اصابت کرده است و تأکید کرد که بررسی ها درباره این حادثه با همکاری نیروهای امنیتی عراق ادامه دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا