خبر اولسیاسی

مقتدی صدر ضمن عدم محکومیت حمله امریکا به مواضع حزب الله: خویشتندار باشید

مقتدی صدر با انتشار توئیتی نسبت به حمله بامداد آمریکا به مواضع حشد الشعبی و فرودگاه کربلاء واکنش نشان داد.

میدل ایست نیوز: «سید مقتدی صدر» با انتشار توئیتی نسبت به حمله بامداد آمریکا به مواضع حزب الله و فرودگاه کربلاء واکنش نشان داد.

وی در توئیتی گفت: «در میان این آزمایش های بزرگی که  به صورت کلی در جهان و به صورت خاص در عراق وجود دارد، باید عراق را از تنش ها و درگیری ها و بلاهای بیشتر دور نگه داشت.»

وی در ادامه افزود: «بنابراین خواستار خویشتنداری و ایجاد صلح در عراق و ترک خشونت هستم تا خداوند همانطور که در آیه “ای کسانی که ایمان آوردید همگی در صلح باشید و از گام های شیطان پیروی نکنید که او دشمن آشکاری برای شما است” فرموده است این اجازه را به ما بدهد.

خداوند متعال در آیه ای دیگر فرموده است: ” پس (شما ای اهل ایمان در کار دین) سستی روا مدارید و (از ترس جنگ، کافران را) دعوت به صلح مکنید، که شما غالب و بلند مقام‌تر خواهید بود و خدا با شماست و از (ثواب) اعمال شما هیچ نمی‌کاهد.» بنابراین آیه ما خواهان صلح با اشغالگر نیستیم اما شرایط ملت عراق بزرگ منش را در نظر می گیریم و از خدا می خواهیم تا آنها را از اشغالکر و فساد، به یک اندازه رها کند.

سخن خود را با این آیه به پایان می رسانم: «هر کس از رضوان خداوند پیروی کند، خدا او را به راه های صلح هدایت می کند و او را با اذن خود از تاریکی ها به نور خارج می کند و به راهی مستقیم هدایت می کند.»

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا