سرخط خبرهاسیاسی

نماینده حزب دموکرات کردستان: مذاکرات فراکسیون های شیعه در خصوص نامزد نخست وزیری به اوج خود رسید

نماینده حزب دموکرات کردستان، با اشاره به ادامه مذاکرات، از احتمال ادامه فعالیت دولت پیشبرد امور تا زمان ایجاد راه حلی برای خروج از وضع کنونی کشور خبر داد.

میدل ایست نیوز: «بشار الکیکی»، نماینده حزب دموکرات کردستان، تاکید کرد که مذاکرات میان فراکسیون های شیعی در خصوص انتخاب نامزد نخست وزیری به اوج خود رسیده است.

وی با اشاره به ادامه مذاکرات، از احتمال ادامه فعالیت دولت پیشبرد امور تا زمان ایجاد راه حلی برای خروج از وضع کنونی کشور خبر داد.

الکیکی در گفت وگویی با پایگاه خبری «المعلومه»، گفت: «مذاکرات فراکسیون های شیعه در خصوص انتخاب نامزد نخست وزیری به اوج خود رسیده است و ما همچنان منتظر نتایج این مذاکرات هستیم.»

وی در ادامه افزود: «فراکسیون های شیعه همچنان در حال مذاکره هستند تا یک نامزد با معیارهای مورد نظر خود را انتخاب کنند تا پس از موافقت نمایندگان کرد و سنی، دولت تشکیل دهد.»

نمانیده حزب دموکرات کردستان با اشاره به ادامه مذاکرات وتلاش ها برای رسیدن به یک نامزد برای نخست وزیری، بیان کرد که تاکنون هیچ توافقی بر روی هیچ نامزدی صورت نگرفته است.

وی درباره احتمال باقی ماندن دولت پیشبرد امور گفت: «وضع عمومی کشور، موضوع ویروس کرونا، درگیری ها میان آمریکا و برخی گروه ها، علاوه بر وجود مشکلات مالی، موانعی است که باعث می شود تا دولت پیشبرد امور تا زمان خروج از وضع کنونی کشور بر سر کار باشد.»

منبع
المعلومه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا