سرخط خبرهاسیاسی

اولین نشست کمیته ملی بهداشت و سلامت عراق برای مبارزه با ویروس کرونا به ریاست عادل عبدالمهدی برگزار شد

نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق، در نشست کمیته ملی بهداشت و سلامت عراق برای مبارزه با ویروس کرونا، به بررسی آخرین تحولات اوضاع کنونی به خصوص اوضاع مربوط به ویروس کرونا پرداخت.

میدل ایست نیوز: «عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق، دیروز یکشنبه 29 مارس، در نشست کمیته ملی بهداشت و سلامت عراق برای مبارزه با ویروس کرونا، به بررسی آخرین تحولات اوضاع کنونی به خصوص اوضاع مربوط به ویروس کرونا پرداخت.

دفتر اطلاع رسانی عبدالمهدی در بیانیه ای اعلام کرد که نخست وزیر دولت پیشبرد امور، ریاست اولین نشست کمیته عالی بهداشت و سلامت عراق برای مبارزه با ویروس کرونا را بر عهده گرفت.

در ادامه بیانه آمده است، عبدالمهدی، پس از برگزاری نشست این کمیته برای بررسی اوضاع مرتبط با ویروس کرونا، شخصا به بازدید شبانه از برخی خیابان های عراق برای پیگیری اقدامات قانون منع آمد و شد در چارچوب اقدامات مبارزه با ویروس کرونا و احترام به افسرانی که برای حفاظت از منافع ملت شب را بیدار می مانند، اقدام کرد.

پیش از این شورای وزیران عراق، در 28 مارس، تشکیل کمیته عالی بهداشت و سلامت به ریاست عادل عبدالمهدی، نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق با هدف مقابله با ویروس کرونا را تصویب کرد.

منبع
المعلومه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا